flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звіт про виконання Шевченківським районним судом м.Києва вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" за 2018 рік

12 лютого 2019, 10:45

Звіт

про виконання Шевченківським районним судом м.Києва

вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

за 2018 рік

 

У 2018 році до Шевченківського районного суду м.Києва надійшло 223 запита з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», з яких від громадян – 160 (72%) запитів, від представників юридичних осіб – 31 (14%) запит, від громадських організацій – 16 (7%) запитів, від представників ЗМІ – 11 (5%) запитів, від державних органів – 5 (2%) запитів. 

Зокрема, електронною поштою надійшло – 156 (70%) запитів, поштою – 34 (15%), через канцелярію суду – 33 (15%).

Питання, порушені у запитах, стосувалися в основному:

наявності або стану розгляду судових справ та отримання копій судових рішень (151 запит – 68%);

надання інформації щодо особистих даних суддів, їх помічників, копій декларацій про майновий стан суддів, періодів відпусток суддів тощо (20 запитів – 9%);

надання інформації щодо внесення рішень до ЄДРСР  (17 запитів – 7%);

надання статистичних даних (8 запитів – 4%);

надання інформації щодо кількості слідчих суддів, списку працюючих суддів та їх помічників, судді-спікера та прес-секретаря (6 запитів – 3%);

надання загальної інформації про суд (2 запити – 1%)

розподілу судових справ (2 запита – 1%);

щодо рішення зборів суддів – (2 запита – 1%);

щодо інших питань (15 запитів – 6%)

Усі запити опрацьовано та розглянуто в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін, за виключенням 3 випадків, в яких термін направлення відповіді не додержано на 1 день.

За результатами розгляду було задоволено (у т.ч. частково) 148 запитів, у задоволенні 72 запитів було відмовлено, оскільки суд як розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит. Також 3 запити було направлено належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача інформації.

Відповіді на запити були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового або електронного зв’язку за вибором заявника.