Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 1
до наказу Керівника апарату Шевченківського районного суду міста Києва
від 29 червня 2016 року
№ 02-04-З-131
Посадові обов’язки:
Організовує та забезпечує належну роботу відділу документального обігу, контролю в цілому та забезпечення розгляду звернень громадян (далі – відділ)
Розподіляє обов'язки між працівниками відділу, контролює виконання ними функціональних обов'язків.
Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції (у тому числі отримана електронною поштою, факсимільним, телеграфним зв’язком, а також телеграми), що надійшла до суду.
Несе відповідальність за використання та зберігання штампів та печатки суду.
Контролює ефективність діяльності архіваріуса суду зокрема, своєчасне приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені провадженням.
Контролює своєчасність та належну доставку судової документації, листів, запитів, повісток, кореспонденції суду та іншої документів експедитором суду.
Контролює прийом всієї кореспонденції, яка надходить до суду, зокрема: позовні заяви, судові матеріали, справи, заяви, скарги (у тому числі апеляційні та касаційні), документи з питань діяльності суду.
Контролює реєстрацію всіх документів яка здійснюється працівниками відділу відповідно до розподілу обов’язків між ними в автоматизованій системі документообігу відповідно до її технічних умов.
Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками відділу.
Контролює ведення обліку реєстрів вихідної кореспонденції та їх збереження.
Забезпечує вдосконалення методів роботи відділу, своєчасне проходження і опрацювання документів.
Вносить пропозиції щодо складання номенклатури справ суду та контролює її ведення працівниками відділу.
Представляє канцелярію на зборах та нарадах працівників апарату суду.
Проводить навчання з працівниками відділу.
Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи відділу.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.