flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних та адміністративних справ

23 січня 2018, 15:36

 

ЗАТВЕРДЖЕНО


наказом  Керівника апарату Шевченківського районного суду міста Києва від 22 січня 2018 року

№ 02-04-З-12

 

 

УМОВИ 
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних та адміністративних справ Шевченківського районного суду міста Києва

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 Здійснює роботу з документами з обмеженим доступом.

Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.

Веде номенклатурні справи суду.

Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.

Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.

Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.

Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби.

Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.

Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію відділу суду за минулі роки.

Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в відповідному відділі суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.

Виконує дії, передбачені наказом керівника апарату суду про визначення прав користувачів автоматизованої системи документообігу суду.

Виконує інші доручення начальника відділу.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до  штатного розпису – 3200,00 грн.

Надбавки, доплати та премії відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу»

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстрокове призначення

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) електронна декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника на офіційному сайті НАЗК)

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (оригінал)

 

Документи приймаються до 06 лютого 2018 року до 17.00 години за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівськак, 31-А, каб. 202

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

09 лютого 2018 року, початок о 10-00 годині за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31-А, каб. 202

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Начальник відділу кадрової роботи та управління персоналом Кот Галина Василівна тел. (044) 483-09-49, inbox@sh.ki.court.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, ступінь молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимоги до компетентності

Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

 Вміння працювати з інформацією; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння вирішувати комплексні завдання, вміння ефективно використовувати ресурси, організованість.

2.

Комунікація та взаємодія

 Вміння ефективно слухати та сприймати думки; вміння ефективної координації з іншими, чітко висловлюватись (усно та письмово).

3.

Досягнення результатів

 Чітке бачення результату; запобігання та ефективне подолання перешкод.

4.

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

5.

Особисті якості

 Відповідальність, системність і самостійність у роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, комунікабельність,  вміння працювати в стресових ситуаціях та з великим обсягом  інформації

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

 Знання:

1) Конституції України;

2) Закону України «Про державну службу»;

3) Закону України «Про запобігання корупції».

 2

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 Процесуальне законодавство, Закон України "Про судоустрій і статус суддів", Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду

3

Знання сучасних інформаційних технологій

 Вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel), бажаними є вміння роботи в автоматизованій системі документообігу суду